Usein kysyttyä

Hyviö on vaikutusten ja vaikuttavuuden mittaamisen työkalu yrityksille ja organisaatioille.
Palveluntarjoajan on mahdollista seurata palveluidensa vaikutustietoa kolmella eri tasolla:

  • organisaatiotasolla
  • palvelutasolla
  • asiakastasolla.

Hyviö ei ole asiakkaiden oman henkilökohtaisen toimintakyvyn tai aktiivisuuden mittaamiseen käytetty alusta, vaan se on kehitetty palveluntarjoajan näkökulmasta mittaamaan työn tuloksia, toimintaa, vaikutuksia ja vaikuttavuutta. Hyviötä ei voi käyttää asiakkaana ilman, että asiakas on ensin liitetty palveluntarjoajan asiakaslistalle. Hyviöstä lähetetyty mittarit ja kyselyt on palveluntarjoaja valinnut asiakkaalleen lähteväksi. 

Suosittelemme toimimaan alussa seuraavan järjestyksen mukaisesti: 

  • Luo palvelu 
  • Luo mittarit 
  • Ajasta mittaukset halutessasi 
  • Lisää asiakkaat palveluun

Suosittelemme, että luot ensin testipalvelun haluamallasi nimellä. Kutsu itsesi asiakkaaksi eri sähköpostilla (samalla sähköpostiosoitteella ei voi olla samassa organisaatiossa sekä työntekijänä että ammattilaisena).

Näin voit testailla kaikkia näkymiä turvallisesti sekä asiakkaan että ammattilaisen näkökulmasta. Ethän sekoita ”oikeita asiakkaita” luomaasi testipalveluun, jotta kerätty data ei vääristy. Ei ole tarkoituksenmukaista, että haluat kerätä vaikutustietoa ”leikkiasiakkaista” ja oikeista asiakkaista sekaisin. Erota heidät palveluissa toisistaan.

Palveluntarjoaja lähettää sinulle kutsun rekisteröityä Hyviön käyttäjäksi. Rekisteröidy ja pääset vastaamaan palveluntarjoajasi sinulle lähettämiin kysymyksiin. Katso ohjevideo vastaamisesta. 

Ota yhteyttä Hyviöön

Mistä lisätietoa?

Kerromme mielellämme lisää, kuinka juuri sinä saat Hyviön vaikuttavuustiedolla kehitettyä omia palveluitasi. Ota yhteyttä ja palaamme pikaisesti asiaan!